Aktuális
BSC
Értékelemzés
Képzési programok
Marketing - Piac
Pályázati tanácsadás
Publikációk
Termelési hatékonyság
Total Quality Management
BSC
Értékelemzés
Képzési programok
Marketing - Piac
Pályázati tanácsadás
Publikációk
Termelési hatékonyság
Total Quality Management
Marketing - Piac
Az ATIMT Kft felfogásában a marketing nem más, mint a piaci ismeretek alapján a vállalatok hatékony és célzott kereskedelmi folyamatainak tudatos megszervezése.
Az adott vállalat marketing politikáját a megcélzott fogyasztói kör igényeihez kell igazítani, és az adott termékek, illetve szolgáltatások iránti igénnyé kell alakítani a fogyasztók vásárlóerejét és szükségleteit. A marketing célok teljesülése érdekében a marketing eszközöknek a vevői igények szerinti átgondolt, rendszerezett, összehangolt és költséghatékony alkalmazására van szükség.
Az ATIMT Kft gyakorlatában a vállalati marketing folyamat változtatása a piaci információ kutatási szakasz áttekintésével indul. Egészen biztos, hogy az Önök vállalata aktuális és megfelelően részletes információkkal rendelkezik a következő területeken?
A létrehozott új folyamatrendszer új alapokra helyezi a vállalat marketing tevékenységét.
Az ATIMT Kft felfogásában a marketing nem más, mint a piaci ismeretek alapján a vállalatok hatékony és célzott kereskedelmi folyamatainak tudatos megszervezése.
Az adott vállalat marketing politikáját a megcélzott fogyasztói kör igényeihez kell igazítani, és az adott termékek, illetve szolgáltatások iránti igénnyé kell alakítani a fogyasztók vásárlóerejét és szükségleteit. A marketing célok teljesülése érdekében a marketing eszközöknek a vevői igények szerinti átgondolt, rendszerezett, összehangolt és költséghatékony alkalmazására van szükség.
Az ATIMT Kft gyakorlatában a vállalati marketing folyamat változtatása a piaci információ kutatási szakasz áttekintésével indul. Egészen biztos, hogy az Önök vállalata aktuális és megfelelően részletes információkkal rendelkezik a következő területeken?
- Beszállítói piaci információk (5 erőforrásra)
- Konkurencia információk (direkt, alternatív, helyettesítő)
- Vevői piaci információk (saját, idegen, látens)
- Szegmentálás
- Pozícionálás
- Marketing-mix audit
A létrehozott új folyamatrendszer új alapokra helyezi a vállalat marketing tevékenységét.